Najčešća pitanja
Koji su rokovi isporuke?
Od trenutka kreiranja narudžbine rok isporuke je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem. Za narudžbine čije plaćanje se vrši avansnom uplatom putem elektronskog bankarstva ili uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 5 dana od dana potvrde narudžbine, a rok isporuke je 5 radnih dana od evidentiranja uplate. Uobičajeno vreme za isporuku je 2 radna dana. Detaljnije o isporuci možete pročitati OVDE
Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
Potrebno je da kliknete na dugme Prijava/Registracija, a zatim na link Zaboravili ste lozinku?, nakon čega će biti potrebno da unesete Vaš E-Mail na koji ćemo vam poslati link za resetovanje lozinke.
Kako da znam da sam sigurno naručio?
Ukoliko ste nakon poručivanja primili e-mail od nas sa potvrdom porudžbine i ukoliko Vas je kontaktirao naš prodavac, budite sigurni da je vaša porudžbina evidentirana.
Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima to možete uraditi su opisani Reklamacije
Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem narudžbinu?
Možete, ali je potrebno da to uradite u roku od 30 minuta nakon poslate narudžbine. Narudžbinu možete otkazati telefonski pozivom na broj telefona +381 61 234 567 8 ili slanjem e-maila na [email protected]